ترفند های SEO

تمامی ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد.

ترفند های SEO

تمامی ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد.

همانطور که گفته شد ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد و شما میتوانید به راحتی از طریق این وبلاگ ترفند های SEO در سال جدید را بیاموزید و عملی نمایید.

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

MozCon 2018: دستور کار اولیه
موز نیوز | رویدادهای جستجوگرها
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
با گذشت بیش از سه ماه تا MozCon 2018 ، ما تصویر خوبی از نمایش امسال به دست می آوریم و نمی توانیم منتظر باشیم تا امروز برخی از جزئیات را با شما به اشتراک بگذاریم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۸ ، ۰۲:۲۸
مرجع سئو ایران

آیا کسی برای یادگیری یک زبان از Rosetta Stone استفاده کرده است؟
من سعی کردم با استفاده از این برنامه یک زبان جدید برای سفر کاری خود بیاموزم. آنچه اتفاق افتاده است
بیشتر بدانید
12 پاسخ
زاریتا لوپز
زاریتا لوپز
پاسخ داده شده 47 ساعت پیش · نویسنده دارای 289 پاسخ و نمایش پاسخ 62.1k است

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۸ ، ۱۴:۲۶
مرجع سئو ایران

Backlink Blindspots: State of Robots.txt

 

در اینجا در موز ما متعهد شده ایم که Link Explorer را تا حد ممکن شبیه Google کند ، به ویژه در شیوه خزیدن وب. من در مقالات قبلی برخی از معیارهای مورد استفاده برای بررسی این عملکرد را مورد بحث قرار داده ام ، اما امروز می خواستم کمی زمان را صرف صحبت کردن در مورد تأثیر robots.txt و خزیدن وب کنیم.

 

بیشتر شما با robots.txt آشنا هستید به عنوان روشی که با استفاده از آن وب مسترها می توانند Google و سایر رباتها را برای بازدید فقط صفحات خاصی در سایت راهنمایی کنند. وب مسترها می توانند گزینشی باشند و به برخی از صفحات اجازه می دهند در حالی که دسترسی سایر ربات ها به همان صفحه را ندارند ، از برخی صفحات بازدید کنند. این مسئله مشکلی برای شرکتهایی مانند Moz ، Majestic و Ahrefs ایجاد می کند : ما سعی داریم وب را مانند Google خزنده کنیم ، اما برخی وب سایت ها ضمن دسترسی به Googlebot ، دسترسی به ربات های ما را سلب می کنند. بنابراین ، چرا این موضوع دقیقاً اهمیت دارد؟

چرا مهم است؟

 

نمودار نشان می دهد که چگونه خزنده ها از یک پیوند به لینک دیگر می روند

 

وقتی وب را خز می کنیم ، اگر یک ربات با یک پرونده robots.txt روبرو شود ، از خزیدن محتوای خاص جلوگیری می شود. ما می توانیم پیوندهایی که به سایت اشاره می کنند را مشاهده کنیم ، اما درمورد محتوای خود سایت کور هستیم. ما نمی توانیم پیوندهای خروجی آن سایت را ببینیم. این امر منجر به کمبود فوری در نمودار پیوند ، حداقل از نظر شباهت به Google (اگر Googlebot به طور مشابه مسدود نشده باشد) نیست.

 

اما این تنها مسئله نیست. شکست آبشار ناشی از مسدود شدن ربات ها توسط robots.txt به صورت اولویت بندی خزیدن وجود دارد . وقتی یک ربات وب را خز می کند ، پیوندها را کشف می کند و باید اولویت بندی کند که پیوندها به خزیدن بعدی چیست. بیایید بگوییم گوگل 100 پیوند را پیدا کرده و 50 مورد برتر را برای خزیدن در اولویت قرار داده است. با این حال ، یک ربات مختلف این 100 پیوند را پیدا می کند ، اما از خزیدن 10 از 50 صفحه برتر توسط robots.txt مسدود شده است. درعوض ، آنها مجبور به چرخش در اطراف آن ها می شوند و باعث می شوند 50 صفحه متفاوت برای خزیدن انتخاب کنند. این مجموعه متفاوت از صفحات خزنده ، البته مجموعه های متفاوتی از لینک ها برمی گردد. در این مرحله از خزیدن بعدی ، Google نه تنها مجموعه متفاوتی را که مجاز به خزیدن آنها است ، نخواهد داشت ، بلکه این مجموعه متفاوت خواهد بود زیرا در وهله اول صفحات مختلفی را خزیدند.

 

داستان کوتاه بلند ، دقیقاً مثل پروانه ضرب المثلی که بالهای خود را می پیچد ، سرانجام منجر به طوفان ، تغییرات کوچک در robots.txt می شود که از برخی رباتها جلوگیری می کند و به دیگران اجازه می دهد در نهایت منجر به نتایج بسیار متفاوتی نسبت به آنچه گوگل در واقع مشاهده می کند ، شود.

خوب چگونه اینکار را انجام دهیم؟

 

شما می دانید که من نمی خواهم به شما آویزان شوم. بیایید برخی از تحقیقات انجام دهیم. بیایید 1000،000 وب سایت برتر در اینترنت را مطابق با Quantcast آنالیز کنیم و مشخص کنیم که کدام ربات ها مسدود شده ، چند بار و چه تأثیراتی می توانند داشته باشند.

روش شناسی

 

روش شناسی نسبتاً ساده است.

 

    Quantcast Top Million را بارگیری کنید

    robots.txt را اگر از همه میلیون سایت برتر موجود است بارگیری کنید

    robots.txt را تجزیه کنید تا مشخص شود آیا صفحه اصلی و سایر صفحات در دسترس هستند

    داده های پیوند مربوط به سایتهای مسدود شده را جمع آوری کنید

    کل صفحات در سایت مربوط به سایتهای مسدود شده را جمع کنید.

    تفاوت میان خزنده ها را گزارش کنید.

 

کل سایت مسدود شده است

 

اولین و آسانترین متریک برای گزارش تعداد سایتهایی است که همزمان با اجازه دادن به Google ، خزنده های فردی (Moz ، Majestic ، Ahref) را مسدود می کنند. اکثر سایتی که یکی از خزنده های اصلی یادگیری  و آموزش سئو را مسدود می کند ، همه آنها را مسدود می کند. آنها به سادگی robots.txt را تنظیم می کنند تا موتورهای جستجوگر اصلی را در حالی که دیگر ترافیک ربات ها را مسدود می کند ، امکان پذیر کند. پایین بهتر است.

 

نمودار نوار تعداد سایتهای مسدود کننده هر ابزار جستجوگرها در robots.txt را نشان می دهد

 

از بین سایتهای مورد بررسی ، 27123 MJ12Bot (Majestic) مسدود شده ، 32.982 Ahref را مسدود کرده و 25427 Moz را مسدود کرده اند. این بدان معناست که در میان خزندگان بزرگ صنعت ، موز کمترین احتمال دارد که از سایتی رد شود که به Googlebot اجازه دهد. اما واقعاً این چیست؟

کل RLD ها مسدود شده است

 

همانطور که قبلاً بحث شد ، یک مسئله بزرگ در مورد ورودی های متفاوت robots.txt این است که جریان PageRank را متوقف می کند. اگر Google می تواند سایتی را مشاهده کند ، می تواند از مراجعه به دامنه ها از طریق دامنه های برون مرزی سایت به سایت های دیگر ، حقوق مالکیت پیوند را منتقل کند. اگر سایتی توسط robots.txt مسدود شده باشد ، به نظر می رسد که خطوط خروجی عبور و مرور در همه جاده های ورودی به سایت مسدود شده است. با شمارش تمام خطوط ورودی ترافیک ، می توانیم از تأثیر کل در نمودار پیوند ، ایده ای بدست آوریم. پایین بهتر است.

 

طبق تحقیقات ما ، Majestic در 17،787،118 دامنه مرجع ، Ahrefs در 20،072،690 و Moz در 16،598،365 به بن بست رسیده است. یک بار دیگر ، مشخصات robots.txt موزی شبیه ترین به گوگل است. اما مراجعه به دامنه ها تنها موضوعی نیست که باید به آن نگران باشیم.

کل صفحات مسدود شده است

 

بیشتر صفحات وب فقط پیوندهای داخلی دارند. Google علاقه مند به ایجاد نمودار پیوند نیست - آنها علاقمند به ایجاد موتور جستجو هستند. بنابراین ، یک ربات طراحی شده برای عملکرد مانند Google باید به همان صفحه هایی توجه داشته باشد که فقط پیوندهای داخلی را دریافت می کنند ، زیرا آنها لینک های خارجی را دریافت می کنند. متریک دیگری که می توانیم اندازه گیری کنیم تعداد کل صفحاتی است که با استفاده از سایت Google مسدود شده است: پرس و جو برای تخمین تعداد صفحاتی که گوگل به آن دسترسی دارد یک خزنده متفاوت نمی کند. بنابراین ، خزندگان صنعت رقیب چگونه عمل می کنند؟ پایین بهتر است.

 

بار دیگر ، موز بر روی این متریک می درخشد. فقط مسدود شده توسط سایت های کمتر است - Moz توسط سایت های مهمتر و کوچکتر مسدود شده است. Majestic فرصت خزیدن 675،381.982 صفحه را از دست می دهد ، Ahrefs 732،871،714 را از دست می دهد و Moz نیز 658،015،885 را از دست می دهد. تقریباً 80 میلیون صفحه تفاوت بین Ahrefs و Moz در بین میلیون سایت برتر وب وجود دارد.

سایتهای منحصر به فرد مسدود شده است

 

بسیاری از robots.txt اجازه نمی دهد که روبرو Moz ، Majestic و Ahref شوند ، به سادگی تمام پوت های پستی که نماینده موتورهای اصلی جستجو نیستند ، هستند. با این حال ، ما می توانیم زمانهایی را حفظ کنیم که رقیبان خاص برای محرومیت شناخته می شوند در حالی که رقبا باقی می مانند. به عنوان مثال ، مگر چند بار مسدود شده است در حالی که مجوزها و مجاهدین اجازه دارند؟ کدام ربات بیشترین تفکیک را دارد؟ پایین بهتر است.

 

Ahrefs توسط 1201 سایت ، Majestic با 7152 و Moz با 904 مشخص شده است. قابل درک است که Majestic با توجه به اینکه آنها سالها ، یک دهه یا بیشتر از آن استفاده کرده اند ، دارای لینک لینک بسیار بزرگ هستند. 10 سال طول کشید تا موز 904 بلوک انفرادی robot.txt جمع شود و به مدت 7 سال برای جمع آوری 1204 آرفس به طول انجامید. اما بگذارید چند مثال از این موضوع را بیان کنم.

 

اگر به پیوندهایی از name.com ، hypermart.net یا eclipse.org اهمیت می دهید ، نمی توانید فقط به Majestic اعتماد کنید.

 

اگر به پیوندهایی از popsugar.com ، dik.cc یا bookcrossing.com اهمیت می دهید ، نمی توانید فقط به Moz اعتماد کنید.

 

اگر به پیوندهایی از dailymail.co.uk ، patch.com یا getty.edu اهمیت می دهید ، نمی توانید فقط به Ahref اعتماد کنید.

 

و صرف نظر از آنچه انجام می دهید یا از کدام ارائه دهنده استفاده می کنید ، نمی توانید از yelp.com ، who.int یا findarticles.com پیوند برقرار کنید.

نتیجه گیری

 

در حالی که خزنده DotBot موز به وضوح از نزدیکترین پروفایل robots.txt به گوگل در بین سه فهرست پیوند اصلی برخوردار است ، هنوز کارهای زیادی باید انجام شود. ما بسیار سخت کار می کنیم تا ادعای خزنده را انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ مسئولیتی برای وب مسترها نداریم ، که به ما امکان می دهد وب را به شکلی شبیه به Google خزنده کنیم. ما به پیشرفت بیشتری در جهت بهبود عملکرد خود در وب ادامه خواهیم داد و بهترین شاخص بک لینک ممکن را برای شما به ارمغان می آوریم.

 

با تشکر از Dejan SEO به خاطر نمودار پیوند زیبایی که در تصویر هدر به کار رفته است و برای تصویر اولیه استفاده شده در نمودارها مطابقت دارد .

 

درباره rjonesx. -

 

من دانشمند اصلی جستجو در موز هستم. من 3 دختر شگفت انگیز کلارن ، آون و الیس ، یک همسر غیرقابل مقایسه مورگان ، و یک زن مسیحی دموکرات دارم که اغلب نمی داند چه موقع دهان خود را ببندد :-)

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۴
مرجع سئو ایران

آیا ایجاد صفحات خاص محلی در وب سایت شما برای شما منطقی است؟ صرف نظر از این که شما یک تجارت محلی را در اختیار دارید یا به بازار عرضه می کنید ، ممکن است منطقی باشد که با استفاده از صفحات محلی برای فضای موجود در SERP های ارگانیک رقابت کنید. لطفاً از دوست ما تام کاپپر استقبال کنید زیرا او یک پروسه 4 امتیازی را برای تعیین اینکه آیا صفحات محلی چیزی است که باید در جمعه Whiteboard در این هفته کشف کنید به اشتراک می گذارد!

 


برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام ، هواداران Moz. به جمعه Whiteboard جمعه خوش آمدید. من تام کاپپر هستم من یک مشاور در distill هستم و امروز قصد دارم در مورد اینکه آیا به صفحات محلی نیاز دارید با شما صحبت می کنم. فقط برای اینکه صحیح صحبت کردن در مورد خفاش ها باشد ، من در مورد رتبه بندی های محلی صحبت نمی کنم زیرا ما معمولاً به آنها فکر می کنیم ، نتایج نتایج نقشه محلی که در نتایج جستجو می بینید ، رتبه بندی های Google Maps ، آن نوع چیز.

یک فرآیند 4 مرحله ای برای تصمیم گیری در مورد نیاز به صفحات محلی
من در مورد رتبه بندی معمولی ، 10 لینک پیوند آبی صحبت می کنم ، اما برای صفحات محلی ، و برای صفحات محلی منظورم صفحات مربوط به یک کسب و کار ملی یا بین المللی است که مخصوص مکان است. نمونه های آن چیست؟ شاید در True.com آنها صفحه ای برای کار در سیاتل داشته باشند. در واقع یک ساختمان آجر و ملات در سیاتل ندارد ، اما آنها دارای صفحه ای هستند که مربوط به مشاغل در سیاتل است.

ممکن است با تحویل گل یک مورد مشابه دریافت کنید. شما ممکن است با اتومبیل های استفاده شده ، انواع مختلفی از عمودی های مختلف ، یک چیز مشابه را بدست آورید. من فکر می کنم واقعاً می تواند یک تاکتیک کاملاً کاربردی باشد. یک فرآیند چهار مرحله ای وجود دارد که می خواهم برای شما تشریح کنم. اولین قدم در واقع روی تخته نیست. این فقط انجام برخی از تحقیقات کلمات کلیدی است.

1. اصطلاحات کلیدی معامله خود را بشناسید (یا کشف کنید)
من در اینجا کار زیادی نکرده ام زیرا امیدوارم قبلاً آنرا انجام داده باشید. شما در حال حاضر می دانید که شرایط معاملاتی کلیدی شما چیست. از آنجا که هر اتفاقی که می افتد نمی خواهید به تعداد زیادی کلمه کلیدی متفاوت برای ایجاد صفحات مکان پایان دهید زیرا به نفع سایت شما است ، احتمالاً فقط باید یک یا دو اصطلاح معامله کلیدی را انتخاب کنید که می خواهید محلی را تهیه کنید. انواع از. برای این منظور ، من می خواهم به عنوان نمونه از طریق صفحه شغلی آموزش و یادگیری سئو صحبت کنم.

2. کلمات کلیدی خود را به صورت ضمنی ، صریح یا نزدیک من طبقه بندی کنید و حجم جستجوی آنها را وارد کنید
ما ممکن است "مشاغل سئو" را به عنوان اصطلاح اصلی خود داشته باشیم. سپس می خواهیم بفهمیم که نسخه های ضمنی ، صریح و نزدیک به من درباره این کلمه کلیدی چیست و حجم های مختلف چیست. در این حالت ، نسخه ضمنی احتمالاً فقط "مشاغل SEO" است. اگر اکنون به جستجوی "مشاغل SEO" می پردازید ، مانند این که یک برگه جدید را در مرورگر خود باز کنید ، احتمالاً می خواهید متوجه شوید که بسیاری از نتایج جهت یابی محلی به نظر می رسد ، زیرا این یک اصطلاح ضمنی محلی است و در واقع عبارات بسیار ناگواری است. اکنون از داده های محلی استفاده می کنیم تا در رتبه بندی ها تأثیر بگذارد ، و این تأثیر می گذارد که شما چگونه باید ردیابی رتبه خود را در نظر بگیرید ، اما بعداً به آن خواهیم رسید.

 

مشاغل سئو ، شاید جای خالی SEO ، آن نوع چیزهایی باشد ، همه این موارد در سطل ضمنی محلی شما قرار می گیرند. سطل بعدی شرایط صریح محلی شما است. این موارد مانند شغل SEO در سیاتل ، مشاغل SEO در لندن و غیره خواهد بود. شما هرگز نمی خواهید پوشش کاملی از مکانهای مختلف بدست آورید. سعی کنید آن را ساده نگه دارید.

شما فقط سعی می کنید تا اینجا ایده ای خشن بگیرید. و در آخر اینکه شرایط نزدیکی من را پیدا کرده اید یا معلوم است که معلوم نیست که برای مشاغل سئو بسیاری از افراد مشاغل سئو را در نزدیکی من یا مشاغل SEO در این نزدیکی جستجو می کنند. این نیز از نظر عمودی بسیار متفاوت است. تصور می کنم اگر شما در حال تحویل غذا یا چیزهایی از این دست هستید ، این امر بسیار بزرگ خواهد بود.

3. SERP ها را بررسی کنید تا ببینید آیا صفحات خاص محلی رتبه بندی می شوند یا خیر
اکنون کلمات کلیدی خود را دسته بندی کرده ایم. می خواهیم دریابیم که چه نتیجه ای می تواند به خوبی برای چه نوع کلمات کلیدی انجام دهد ، زیرا بدیهی است که اگر صفحات محلی جواب می دهند ، ممکن است بخواهیم برخی از آنها را بسازیم.

 

در این حالت ، من به دنبال SERP برای "مشاغل SEO" هستم. این خیالی است. رتبه بندی ها به این شکل نیست. اما ما از واقعاً شغل سئو را در سیاتل داریم. این یک نمونه از یک صفحه محلی است ، زیرا این یک تجارت ملی است و دارای یک صفحه خاص برای مکان است. سپس ما مشاغل SEO در Glassdoor را بدست آورده ایم. این یک صفحه ملی است ، زیرا در این حالت آنها هیچ چیزی را در این صفحه قرار نمی دهند که آن را خاص کند.

سپس ما Seattle Times مشاغل SEO داریم. این یک تجارت محلی است سیاتل تایمز فقط در سیاتل فعالیت می کند. احتمالاً مکان آجر و ملات دارد. اگر می خواهید داده های زیادی از این نوع را جمع کنید ، شاید از آمار یا مواردی از این دست ، بدیهی است از مکان هایی که ذکر می کنید ، مکان هایی که مکان های ذکر شده را ردیابی می کنید ، پس احتمالاً می خواهید اینها را در مقیاس طبقه بندی کنید و نه اینکه یک بار در یک مرحله انجام دهید.

 

من یک نمودار نمودار کمی را در اینجا ترسیم کرده ام که می توانید در فرمول اکسل یا چیزی شبیه به آن کپسوله کنید. اگر مکان در URL و دامنه ذکر شده باشد ، می دانیم که یک تجارت محلی داریم. بیشتر اوقات این فقط یک قانون شستی است. اگر مکان در URL ذکر شده باشد اما در دامنه ذکر نشده باشد ، می دانیم که یک صفحه محلی داریم و غیره.

4- مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که کجا باید تلاشهای خود را متمرکز کنید


شما فقط می توانید انواع مختلف نتایج مختلفی را که در اختیار شما قرار می دهد ، در مقیاس طبقه بندی کنید. سپس می توانیم با استفاده از رتبه بندی ، نمودارهایی مانند این را پر کنیم. آنچه من توصیه می کنم انجام دهم این است که یک منحنی نرخ کلیک را کلیک کنید که شما از استفاده آن خوشحال هستید. می توانید به جایی مانند AdvancedWebRanking.com بروید ، چند نمونه از منحنی های نرخ کلیک را بارگیری کنید.

باز هم ، این لزوماً کاملاً دقیق نیست. ما به دنبال این هستیم که یک نشانگر متناسب جهت آنچه در اینجا مفید است را بدست آوریم. من گروه های کلمات کلیدی Implicit ، Explicit و Near Me را دریافت کرده ام. انواع کسب و کار محلی ، صفحه محلی و صفحه نتایج ملی را دارم. سپس من فقط می فهمم که سهم دید این انواع چیست؟ در مثال خاص من معلوم می شود که برای شرایط صریح می توان ارزش ساخت برخی از صفحات محلی را داشت.

این همه. دوست دارم افکار شما را در نظرات بشنوم. با تشکر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۸ ، ۱۶:۱۰
مرجع سئو ایران

تکنیک سئو

 

برترین تکنیک های سئو 2019

تکنیک های سئو در تعداد بسیار زیادی موجود هستند اما اینکه کدام یک از آنها تاثیر بیشتری دارند بین سئوکاران اختلاف هست و به همین جهت هر یک به روش خاص خودشان عمل میکنند. در این وب سایت سعی بر این خواهیم داشت تا تمامی این تکنیک های سئو را برای شما عزیزان توضیح دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

 

تکنیک سئو چیست؟

تکنیک SEO در واقع همن راه کارهایی هستند که برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو از آنها استفاده میشود ، در واقع اگر شما روش خاصی برای سئو دارید و این روش پاسخگوی کار شما است در واقع شما یک تکنیک سئو را اجرا میکنید بر روی وب سایت خودتان ، حال این روش ها و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در سطج بسیار گسترده ای وجود دارد به نوعی که شمار آن به راحتی به بیش از هزاران عدد میرسد.

 

تکنیک سئو داخلی

 

سئو داخلی در واقع تمامی مواردی است که شما در داخل وبسایتتان آنها را رعایت میکنید ، به طور مثال شما اگر داخل وب سایتتان محتوا را بر روی یک کلمه کلیدی سئو کنید این یک کار در بهینه سازی داخلی یا همان سئو داخلی میباشد. بسیاری از افراد سئو داخلی را به خوبی میدانند و از این علم در مطالب استفاده مینمایند و این یک تکنیک سئو میباشد. من سعی کردم فاکتورهای سئو داخلی را در زیر برای شما به صورت تمام و کمال به صورت صوتی بیان کنم. توجه داشته باشید این تکنیک اولین چیزی هست که گوگل در هنگام ورود به سایت شما بررسی میکند.

 

 

 

تکنیک سئو خارجی

 

سئو خارجی در واقع تمامی کارهایی است که شما در خارج از وب سایت انجام میدهید. به طور مثال اگر شما لینک وب سایتتان را در یک سایت دیگر یا در یک رپورتاژ قرار دهید بخشی از سئو خارجی را انجام داده اید. همانطور که میدانید در بین تمامی فاکتورهای سئو خارجی معروف ترین و قویترین فاکتور قرار دادن رپورتاژ وب سایتتان در سایت های دیگر میباشد. در زیر تمامی تکنیک های سئو خارجی ذکر شده است که میتوانید به صورت صوتی مطالعه فرمایید.

 

 

 

تکنیک های برتر سئو

  • لینک سازی صحیح و اصولی
  • مطابقت با آلگوریم های جدید
  • مطابقت سایت با رنک برین
  • استفاده از تکنیک هایی همانند آسمان خراش و پی بی ان
  • آپدیت دائم وب سایت (1 بار در سال حداقل)
  • بهتربن کلمات کلیدی را از رقبای خود بردارید
  • ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاری مطالب وب سایتتان در شبکه های اجتماعی
  • ترغیب کاربران برای درج کامنت (نظر) در سایت
  • سعی کنید حدالامکان تا 3 ماه اول از وب سایت های مطرح لینکی دریافت نکنید
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی از روز اول ساخت سایت
  • سعی کنید بر روی وب سایتتان محتوای همیشه سبز داشته باشید.
  • کلمه کلیدی صفحه اول وب سایت شما بایستی نام برندتان باشد.
  • و…

تکنیک هایی که در بالا گفته شد فقط چند نمونه از مواردی است که باید در سایت رعایت گردد ، این در حالی است که ما کتاب آماده کرده ایم که میتواند تمامی فاکتورها و تکنیک های سئو را به شما بیاموزد. این کتاب در 400 مورد تمامی فاکتورهای سئو را به شما آموزش داده است که چنانچه فقط 50 مورد از این 400 فاکتور را نیز انجام دهید میتوانید رتبه مناسبی در صفحه 1 داشته باشید. حال توجه داشته باشید که اگر تمامی فاکتورها را در وب سایتتان رعایت کنید میتوانید پرچم وب سایتتان را در رتبه 1 گوگل بکوبید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۸ ، ۰۱:۴۵
مرجع سئو ایران

لینک سازی PBN

بک لینک PBN را میتوانیم یکی از قوی ترین متد های لینک سازی بدانیم اما آیا ضرری برای سایت ندارد؟ آیا میتواند منجر به پنالتی شدن سایت گردد؟ و ده ها سوال دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، بدون شک در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که برای وب سایتتان لینک سازی pbn را استفاده کنید یا خیر ، پس با ما همراه باشید….

لینک سازی PBN برای وب سایت مضر است؟

لینک سازی پی بی ان یا همان لینک سازی چند مرحله ای با اینکه بسیار قدرتمند میباشد ، در عین حال بسیار میتواند بسیار خطرناک نیز باشد. چنانچه لینک سازی را به درستی انجام ندهید و یا اینکه حتی یک بخش از لینک سازی ایراد داشته باشد میتواند منجر به جریمه شدن وب سایت شما گردد. پس سعی کنید برای ساخت PBN از آموزش های اصولی استفاده کنید.  توجه داشته باشید تا به امروز بیش از 250 متد مختلف برای ساخت پی بی ان معرفی شده است اما مشکل اینجا است که بسیاری از این متد ها منسوخ میباشد و یا اینکه برای گوگل بسیار شک برانگیز میباشد ، به همین منظور در انتخاب متد لینک سازی خود بسیار دقت کنید.

لینک سازی چند مرحله ای (PBN) تا چه میزان میتواند در رتبه بندی گوگل تاثیر داشته باشد؟

این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. به نوعی میتوان گفت پیشرفت شما در نتایج جستجو بستگی به نوع PBN شما دارد اگر پی بی ان اجرایی قوی باشد و از نظر گوگل ناشناس میتواند به راحتی در سخت ترین کلمات نیز شما را به رتبه های برتر برساند. در این پست نوعی از لینک سازی PBN را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کرده و رتبه وب سایتتان در گوگل را بهبود ببخشید.

آیا در اجرای PBN میتوانیم از برنامه های رباتیک به جهت لینکسازی استفاده کنیم؟

بله شما میتوانید از برنامه های لینک سازی همانند money robot در راه اندازی یک PBN استفاده کنید. این نرم افزار دارای دو بخش مختلف با نام social bookmark و بخش Blog web2 میباشد که شما میتوانید در کمتر از 1 ساعت حدود 80 عدد لینک برای یک صفحه ایجاد نمایید.

گوگل میتواند متوجه شود ما از لینک سازی PBN استفاده کرده ایم و ما را پنالتی نماید؟

همانطور که گفته شد این بستگی به متد اجرایی شما دارد ، چنانچه از متد های ساده استفاده نمایید متاسفانه گوگل به راحتی متوجه لینک سازی شما خواهد شد و در نتیجه وب سایت شما پنالتی میگردد.

کدام متد از لینک سازی PBN بهترین نوع لینک سازی میباشد و کمترین خطر را دارد؟

در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد.

تکنیک PBN قوی تر است یا تکنیک آسمان خراش؟

این دو تکنیک سئو را میتوانیم از قویترین تکنیک های اجرایی در سئو بدانیم اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به شما بگویم که هر دو تکنیک بسیار قوی هستند اما لینک سازی PBN در وب فارسی قویتر از تکنیک آسمان خراش میباشد و میتواند به راحتی رتبه وب سایت را حتی به 1 برساند. توجه داشته باشید بر عکس اگر شما وب خارج از ایران را مد نظر داشته باشید تکنیک آسمان خراش پاسخگویی بهترین خواهد داشت.

بهترین آموزش ساخت PBN در ایران کدام است؟

با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند. شما میتوانید با مطالعه پکیج آموزش ساخت PBN استاد رسولی بهترین نوع PBN را اجرا کنید.

 

لطفاً نظرات خود را در مورد لینک سازی PBN از طریق کامنت  همین صفحه با ما در میان بگذارید

 

https://seotechnics.ir/blog/backlink-pbn

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۸ ، ۰۱:۴۴
مرجع سئو ایران