ترفند های SEO

تمامی ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد.

ترفند های SEO

تمامی ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد.

همانطور که گفته شد ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد و شما میتوانید به راحتی از طریق این وبلاگ ترفند های SEO در سال جدید را بیاموزید و عملی نمایید.

آیا ایجاد صفحات خاص محلی در وب سایت شما برای شما منطقی است؟ صرف نظر از این که شما یک تجارت محلی را در اختیار دارید یا به بازار عرضه می کنید ، ممکن است منطقی باشد که با استفاده از صفحات محلی برای فضای موجود در SERP های ارگانیک رقابت کنید. لطفاً از دوست ما تام کاپپر استقبال کنید زیرا او یک پروسه 4 امتیازی را برای تعیین اینکه آیا صفحات محلی چیزی است که باید در جمعه Whiteboard در این هفته کشف کنید به اشتراک می گذارد!

 


برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام ، هواداران Moz. به جمعه Whiteboard جمعه خوش آمدید. من تام کاپپر هستم من یک مشاور در distill هستم و امروز قصد دارم در مورد اینکه آیا به صفحات محلی نیاز دارید با شما صحبت می کنم. فقط برای اینکه صحیح صحبت کردن در مورد خفاش ها باشد ، من در مورد رتبه بندی های محلی صحبت نمی کنم زیرا ما معمولاً به آنها فکر می کنیم ، نتایج نتایج نقشه محلی که در نتایج جستجو می بینید ، رتبه بندی های Google Maps ، آن نوع چیز.

یک فرآیند 4 مرحله ای برای تصمیم گیری در مورد نیاز به صفحات محلی
من در مورد رتبه بندی معمولی ، 10 لینک پیوند آبی صحبت می کنم ، اما برای صفحات محلی ، و برای صفحات محلی منظورم صفحات مربوط به یک کسب و کار ملی یا بین المللی است که مخصوص مکان است. نمونه های آن چیست؟ شاید در True.com آنها صفحه ای برای کار در سیاتل داشته باشند. در واقع یک ساختمان آجر و ملات در سیاتل ندارد ، اما آنها دارای صفحه ای هستند که مربوط به مشاغل در سیاتل است.

ممکن است با تحویل گل یک مورد مشابه دریافت کنید. شما ممکن است با اتومبیل های استفاده شده ، انواع مختلفی از عمودی های مختلف ، یک چیز مشابه را بدست آورید. من فکر می کنم واقعاً می تواند یک تاکتیک کاملاً کاربردی باشد. یک فرآیند چهار مرحله ای وجود دارد که می خواهم برای شما تشریح کنم. اولین قدم در واقع روی تخته نیست. این فقط انجام برخی از تحقیقات کلمات کلیدی است.

1. اصطلاحات کلیدی معامله خود را بشناسید (یا کشف کنید)
من در اینجا کار زیادی نکرده ام زیرا امیدوارم قبلاً آنرا انجام داده باشید. شما در حال حاضر می دانید که شرایط معاملاتی کلیدی شما چیست. از آنجا که هر اتفاقی که می افتد نمی خواهید به تعداد زیادی کلمه کلیدی متفاوت برای ایجاد صفحات مکان پایان دهید زیرا به نفع سایت شما است ، احتمالاً فقط باید یک یا دو اصطلاح معامله کلیدی را انتخاب کنید که می خواهید محلی را تهیه کنید. انواع از. برای این منظور ، من می خواهم به عنوان نمونه از طریق صفحه شغلی آموزش و یادگیری سئو صحبت کنم.

2. کلمات کلیدی خود را به صورت ضمنی ، صریح یا نزدیک من طبقه بندی کنید و حجم جستجوی آنها را وارد کنید
ما ممکن است "مشاغل سئو" را به عنوان اصطلاح اصلی خود داشته باشیم. سپس می خواهیم بفهمیم که نسخه های ضمنی ، صریح و نزدیک به من درباره این کلمه کلیدی چیست و حجم های مختلف چیست. در این حالت ، نسخه ضمنی احتمالاً فقط "مشاغل SEO" است. اگر اکنون به جستجوی "مشاغل SEO" می پردازید ، مانند این که یک برگه جدید را در مرورگر خود باز کنید ، احتمالاً می خواهید متوجه شوید که بسیاری از نتایج جهت یابی محلی به نظر می رسد ، زیرا این یک اصطلاح ضمنی محلی است و در واقع عبارات بسیار ناگواری است. اکنون از داده های محلی استفاده می کنیم تا در رتبه بندی ها تأثیر بگذارد ، و این تأثیر می گذارد که شما چگونه باید ردیابی رتبه خود را در نظر بگیرید ، اما بعداً به آن خواهیم رسید.

 

مشاغل سئو ، شاید جای خالی SEO ، آن نوع چیزهایی باشد ، همه این موارد در سطل ضمنی محلی شما قرار می گیرند. سطل بعدی شرایط صریح محلی شما است. این موارد مانند شغل SEO در سیاتل ، مشاغل SEO در لندن و غیره خواهد بود. شما هرگز نمی خواهید پوشش کاملی از مکانهای مختلف بدست آورید. سعی کنید آن را ساده نگه دارید.

شما فقط سعی می کنید تا اینجا ایده ای خشن بگیرید. و در آخر اینکه شرایط نزدیکی من را پیدا کرده اید یا معلوم است که معلوم نیست که برای مشاغل سئو بسیاری از افراد مشاغل سئو را در نزدیکی من یا مشاغل SEO در این نزدیکی جستجو می کنند. این نیز از نظر عمودی بسیار متفاوت است. تصور می کنم اگر شما در حال تحویل غذا یا چیزهایی از این دست هستید ، این امر بسیار بزرگ خواهد بود.

3. SERP ها را بررسی کنید تا ببینید آیا صفحات خاص محلی رتبه بندی می شوند یا خیر
اکنون کلمات کلیدی خود را دسته بندی کرده ایم. می خواهیم دریابیم که چه نتیجه ای می تواند به خوبی برای چه نوع کلمات کلیدی انجام دهد ، زیرا بدیهی است که اگر صفحات محلی جواب می دهند ، ممکن است بخواهیم برخی از آنها را بسازیم.

 

در این حالت ، من به دنبال SERP برای "مشاغل SEO" هستم. این خیالی است. رتبه بندی ها به این شکل نیست. اما ما از واقعاً شغل سئو را در سیاتل داریم. این یک نمونه از یک صفحه محلی است ، زیرا این یک تجارت ملی است و دارای یک صفحه خاص برای مکان است. سپس ما مشاغل SEO در Glassdoor را بدست آورده ایم. این یک صفحه ملی است ، زیرا در این حالت آنها هیچ چیزی را در این صفحه قرار نمی دهند که آن را خاص کند.

سپس ما Seattle Times مشاغل SEO داریم. این یک تجارت محلی است سیاتل تایمز فقط در سیاتل فعالیت می کند. احتمالاً مکان آجر و ملات دارد. اگر می خواهید داده های زیادی از این نوع را جمع کنید ، شاید از آمار یا مواردی از این دست ، بدیهی است از مکان هایی که ذکر می کنید ، مکان هایی که مکان های ذکر شده را ردیابی می کنید ، پس احتمالاً می خواهید اینها را در مقیاس طبقه بندی کنید و نه اینکه یک بار در یک مرحله انجام دهید.

 

من یک نمودار نمودار کمی را در اینجا ترسیم کرده ام که می توانید در فرمول اکسل یا چیزی شبیه به آن کپسوله کنید. اگر مکان در URL و دامنه ذکر شده باشد ، می دانیم که یک تجارت محلی داریم. بیشتر اوقات این فقط یک قانون شستی است. اگر مکان در URL ذکر شده باشد اما در دامنه ذکر نشده باشد ، می دانیم که یک صفحه محلی داریم و غیره.

4- مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که کجا باید تلاشهای خود را متمرکز کنید


شما فقط می توانید انواع مختلف نتایج مختلفی را که در اختیار شما قرار می دهد ، در مقیاس طبقه بندی کنید. سپس می توانیم با استفاده از رتبه بندی ، نمودارهایی مانند این را پر کنیم. آنچه من توصیه می کنم انجام دهم این است که یک منحنی نرخ کلیک را کلیک کنید که شما از استفاده آن خوشحال هستید. می توانید به جایی مانند AdvancedWebRanking.com بروید ، چند نمونه از منحنی های نرخ کلیک را بارگیری کنید.

باز هم ، این لزوماً کاملاً دقیق نیست. ما به دنبال این هستیم که یک نشانگر متناسب جهت آنچه در اینجا مفید است را بدست آوریم. من گروه های کلمات کلیدی Implicit ، Explicit و Near Me را دریافت کرده ام. انواع کسب و کار محلی ، صفحه محلی و صفحه نتایج ملی را دارم. سپس من فقط می فهمم که سهم دید این انواع چیست؟ در مثال خاص من معلوم می شود که برای شرایط صریح می توان ارزش ساخت برخی از صفحات محلی را داشت.

این همه. دوست دارم افکار شما را در نظرات بشنوم. با تشکر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹
مرجع سئو ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی