ترفند های SEO

تمامی ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد.

ترفند های SEO

تمامی ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد.

همانطور که گفته شد ترفند های سئو در این وبلاگ درج خواهد شد و شما میتوانید به راحتی از طریق این وبلاگ ترفند های SEO در سال جدید را بیاموزید و عملی نمایید.

بک لینک PBN چیست؟

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ

آیا کسی برای یادگیری یک زبان از Rosetta Stone استفاده کرده است؟
من سعی کردم با استفاده از این برنامه یک زبان جدید برای سفر کاری خود بیاموزم. آنچه اتفاق افتاده است
بیشتر بدانید
12 پاسخ
زاریتا لوپز
زاریتا لوپز
پاسخ داده شده 47 ساعت پیش · نویسنده دارای 289 پاسخ و نمایش پاسخ 62.1k است

PBN مخفف شبکه Blog Blog Private است . وقتی به کسی می پردازید که پست مهمان خود را در وبلاگ خود در شبکه PBN منتشر کند ، به این بک لینک به بک لینک PBN گفته می شود. اگر در حال خرید بک لینک PBN هستید ، مطمئن شوید که منبع دارای قدرت دامنه بالا ، صفحه قدرت و Trust Flow است.

این معیارهایی هستند که هنگام گرفتن بک لینک PBN باید به آنها توجه کنید. بسیاری از افرادی که چنین لینکهایی را به فروش می رسانند به شما می گویند که می توانند لینک های زیادی را برای شما به دست بیاورند. آنها همچنین می توانند به شما بگویند که پیوندهای آنها از شبکه های خصوصی گرفته شده است. همه اینها ممکن است صادق باشند. اما مشکل اینجاست که اگر مقدار جستجوگرها در بک لینک PBN خیلی زیاد نباشد ، ممکن است پول خود را هدر دهید.

مهمتر از آن ، اگر بک لینک PBN از وبلاگی وارد شود که مربوط به طاقچه شما نباشد ، این نیز باعث اتلاف وقت خواهد شد. هنگام خرید بک لینک PBN بسیار مراقب باشید. درست انجام شده است ، می تواند برای رتبه بندی موتورهای جستجو شگفتی کند. انتخاب نادرست ، ممکن است باعث مشکلات بیشتر شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۷
مرجع سئو ایران

نظرات  (۲)

۰۵ آبان ۹۸ ، ۱۳:۴۹ فاکتورهای رتبه بندی گوگل

عالی بود

۰۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۳ آکادمی وبکیما

آموزش وردپرس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی